sunnuntai 5. elokuuta 2012

Penni 3 v

Muistan kuin eilisen päivän, kun saimme ensimmäiset
valokuvat Pennistä <3
Voiko kukaan olla sanomatta suloiseksi??









Viimeistään näitä kuvia katsellessamme olimme aivan varmoja, että "iltatähtemme" on juuri syttynyt:)

Silmät on niin kauniit..
Osaanko pitää häntääni oikein?


Minua hieman jännittää tämä poseeraaminen...


Tämä seuraava kuva on otettu sinä päivänä kun olimme hakemassa Penniä luoksemme kotiin. Muistan sen, kun asetuin polvilleni oven suuhun. Penni lähti yhtään arkailematta minun luokseni ja niin olimme valinneet toisemme:)

Teidänkö mukaan mun pitäisi lähteä???

 Kotona ei heti huvittanut syödä, vaan arkaillen vain katseltiin ruokakuppia, joka oli pienin kaupasta saatava, mutta kuitenkin niin hurjan iso.
Ottaisko kukaan mua syliin?

 Aina joku voi ottaa syliin. Nooran sylissä on kiva olla.
Nyt vietetäänkin jo 1 vuotis synttäreitä. Tietysti kakku pitää olla!

Onnistuukohan puhaltaminen?
 Sitten 2 vuotiaana paistattelin päivää meren rannalla Etelä-Suomessa mökillä toisen päivänsankarin, Jesse-pojan kanssa.

Tietysti minä olen näyttelyissäkin käynyt jonkun kerran. Tässä Elli on minua näyttämässä.
 Nyt kun olen jo 3 vuotia osaan ottaa elämän joskus rauhallisestikkin. Sohvalla on hyvä maata, kun saan tyynyt hyvin laitettuaa.

 Kavereita mulla riittää. Tässä olen Leevin kanssa. Sitten on vielä Juuso ja Veera. Heidän kanssaan kyllä joskus väsynkin ja menen sitten jonnekkin piiloon lepäämään hetkeksi:)
 Veera on opettanut minulle hienoja temppuja. Palkan saan kun osaan jonkun tempun oikein tehdä!
Tänään siis vietetään 3 vuotis syntymäpäiviä ja ulkona sataa. Emäntäni kyllä sanoi, ettei se haittaa. Laitetaan sadevaatteet päälle ja lähdetään ulkoilemaan. Siksi minä otankin pienet päiväunet, että jaksan:)) Tämä asento onkin minun yksi lempiasentoni. Huomioikaa miten notkea olen. Etutassut ovat suoraan eteenpäin ja takatassut taas suorassa taaksepäin....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti